Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado

Adresse: 1339 S Federal Blvd, Denver, CO 80219.
Telefon: 36020000.
Webseite: denverhealth.org.
Spezialitäten: Krankenhaus, Poliklinik, Notfallambulanz.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang, Rollstuhlgerechter Parkplatz, Bietet kostenlose oder kostengünstige Pflege je nach individuellen Umständen an, Parkplätze auf eigenem Gelände.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 183 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.3/5.

Ort von Federico F. Peña Southwest Family Health Center

Das Federico F. Peña Southwest Family Health Center ist eine Einrichtung, die sich in Denver, Colorado, USA befindet und eine Vielzahl von medizinischen Dienstleistungen anbietet. Die Adresse lautet 1339 S Federal Blvd, Denver, CO 80219. und der Telefonnummer ist 36020000. Die Einrichtung ist auf der Website denverhealth.org zu finden.

Das Zentrum bietet eine breite Palette von Spezialitäten an, darunter Krankenhaus, Poliklinik und Notfallambulanz. Es ist bekannt für seine hervorragenden Pflegeleistungen und verfügt über eine große Anzahl von qualifizierten Ärzten und Krankenschwestern. Das Zentrum ist auch für seine Barrierefreiheit bekannt und bietet einen rollstuhlgerechten Eingang sowie rollstuhlgerechte Parkplätze.

Ein weiterer Vorteil des Zentrums ist die Bereitstellung von kostenlosen oder kostengünstigen Pflegeleistungen, die je nach individuellen Umständen variieren. Das Zentrum verfügt über Parkplätze auf eigenem Gelände, was den Patienten und Besuchern den Zugang erleichtert.

Das Federico F. Peña Southwest Family Health Center hat insgesamt 183 Bewertungen auf Google My Business erhalten und die durchschnittliche Bewertung beträgt 3.3/5. Dies zeigt, dass die Einrichtung eine gute Reputation in der Gemeinde hat und von den Patienten geschätzt wird.

Insgesamt ist das Federico F. Peña Southwest Family Health Center eine hervorragende Wahl für alle, die eine qualitativ hochwertige medizinische Versorgung suchen. Die Einrichtung ist leicht zu erreichen und bietet eine Vielzahl von Dienstleistungen, die den Bedürfnissen der Patienten entsprechen. Das Zentrum verfügt über qualifiziertes Personal und modernste Einrichtungen, um sicherzustellen, dass die Patienten die beste Pflege erhalten.

Es wird empfohlen, sich vor dem Besuch auf der Website des Zentrums zu informieren und gegebenenfalls einen Termin zu vereinbaren. Auf diese Weise können Sie sicherstellen, dass Sie die richtige Versorgung erhalten und Ihre Zeit optimal nutzen.

Zögern Sie nicht, das Federico F. Peña Southwest Family Health Center zu kontaktieren, um weitere Informationen zu erhalten und Ihre medizinischen Bedürfnisse zu besprechen. Das Team des Zentrums ist bestrebt, Ihnen zu helfen und Ihnen eine angenehme und sichere Pflegeerfahrung zu bieten. Besuchen Sie einfach die Website denverhealth.org und nehmen Sie noch heute Kontakt auf.

Bewertungen von Federico F. Peña Southwest Family Health Center

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
V Romero
5/5

He saved me from cannibalism in 10 jurisdiction district court room and Pueblo County Jail, CO. Department of correction lethal injection at a fake CO. State Penatenatetry(sp).

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Ross Daughtrey
5/5

Top notch professionals and caring about my/your individual care needs. It might take a couple months to set up the appointment because they are backed up but worth it. SO VERY THANKFUL

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Kristin Ayon
5/5

We have been with Denver health since DG and I’m so pleased with the care. Yes it has its flaws but year after year we continue to seek care with DH. I trust my providers with my care as well as my families and we are so grateful.

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Yessie Rivera
5/5

Just had my daughter’s dental appointment and Kelly and Dr Guitirez were amazing. Especially Kelly made my daughter feel safe and made it a very fun experience.

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Emilie Leman
1/5

I have figured it out….this clinic is only in it for the money. Doesn’t matter that it took seven weeks to get an appointment. It doesn’t matter that I have been waiting 10 days for the results of an x-ray. It doesn’t matter that I’ve left a message after message that has never been returned. It doesn’t matter that the front desk gals have about as much enthusiasm and willingness to help as my sleeping cat. They don’t care about me they care about my money. *follow-up* I too got your boilerplate response to contact your “patient advocate .” Everyone who works at the clinic should be patient advocates. How hard is it to return a call? How hard is it to look at a foot x-ray and call me? How hard is it to look for options instead of saying “that’s how we do it.” How hard is it to share your name and show some empathy that a person feels cruddy and you are here to help? How hard is it to find a doctor with 15 minutes for an appointment? Frustrating.

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Ugosnavi
1/5

Had a pediatrician appointment. We've waited one hour and they still don't have a room or even an estimate when we can be seen. Find a doctor that cares about you or your time. Horrible experience.

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Esteban Salazar
3/5

There's a wait here because I believe the section I visited inside was a little short on personnel. Most of the people I talked with were volunteers.
I do want to say that although most were volunteers, my hats off to them because they were the most helpful people I ran across that day. Thank you to the volunteers.

Federico F. Peña Southwest Family Health Center - Denver, Colorado
Amanda Bowman
1/5

The urgent care is nice and helpful. But the main clinic for therapy appointment registration is frustrating. I was referred by my other healthcare doctor to call Pena to schedule there for a closer appointment and the lady who answered my call was rude and said you’re not in the system when I said obviously I’m registering as a new patient. She asked harshly who my previous doctor was and then she made a big deal saying you need to stay over there and not go here. I’m not sure why your staff is so negative when it comes to new patients. Work on your staff to be trained better and give them proper customer service skills because we’re here for our health not for you to make it difficult for all of us.

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